Wednesday, January 24, 2007

sahabat lagi nic tapi film nya.... yang buat kite nangis

 pendekkan crita, one day, si Farrel ni 'ter'fall in love at first sight la sama pompuan lain yang bernama Luna (Acha Septriasa), dia ni pelukis komik (ngam la tu, nama pun mcm warna pensel Luna keluaran Staedler tu..) so diorg ni bercinta la gilababeng punya cinta.. si Rachel ni merana makan hati pasal frust si Farrel buduh ndak paham2 yg Rachel cinta gila sama dia.. yg si Luna ni kesiokkan pasal ndak pernah ada lelaki approach dia. hahaha! gini lah ni...

boring sudah aku mau crita.. gini jak lah.. in the end, si Luna dying of heart failure.. si Rachel eksiden tergolek dr atas bukit di hutan, kalau mau safe, terpaksa potong kaki.. so, what will Rachel decide? what happen to Luna? yg mana satu menjadi pilihan Farrel? kawan since budak2, ataupun 1st love yg nyawa2 ikan? apa? bagaimana? siapa? itulah soalan yg biasa ditimbulkan di dalam "spoiler" setiap cerita.. muahahahah!



P/S: sejak2 bulan puasa ni, lagu2 yg aku layan semua slow.. seiring dengan peredaran masa yang begitu perlahan membawa detik2 kelaparan yang berlalu kosong.. apa bah aku ckp nih.. k lah! ni dia, balik2 main di Era.. aku pun baru tengok movie dia last week, boleh tahan.. bagi mat2 jiwang yg suka layan movie remaja indon tu, silakanlah menonton My Heart.. ladies and gentlemen, dengarlah... My Heart.. (by the time kamu abis baca spoiler nonsense ni, aku rasa abis sudah YouTube di atas tu loading. so bleh la kamu play and layan k.. :P)

P/S-2: di dalam movie, mcm pelik jak aku tengok si Luna tu.. ntah kenapa.. tapi dlm video klip ni, cam cumil pula tau.. hehehehehhe!

Continue Reading utk lirik lagu ni.. :)

gueeee banget .... tapi initi nya cerita ini tantang shabat lho bukan lepada cinta nya menurut saya kembali ke leptop

No comments:

 

My Backgrounds